Familien Bakken

Familien Bakken

torsdag 13. august 2009

Da va vi igang:-)

Da va vi igang me blogginga:-)

driv no på å prøve det her mens eg inbille meg at han Storm kansje sovne vist han får ligge i vogna si:-)

Funka fin fint da vi va på ferie sørpå noen daga, så håpe det funke her å:-p

Høre no krafsing fra innsia..men ingen klaging enda...

Skulle ta meg ett bad igår, men det blei kortvarig...hylskriking fra stua t ho Bestemor.

Så da va det full fart opp av badet for å gå å kosetrøste han Storm...

blei stille etterhvert da jeg kom:-)

Sovna litt før ni, men va ny skriking på gang klokka 3 inatt...

Så har funnet ut at han har litt lakenskrekk:-p


Sto opp klokka halv syv, å sov litt helt til pappa tilfeldigvis titta innom da han var og leverte bilen til meg:-p

Sovner forhåpentlivis no..for både han å eg e

kjempetrøtt:-)


Vil tørre å påstå at det er blitt høst her no:-)

Mørkt på kveldene, å en smule kaldt...

Høsten e bra herli folkens:-)

må ta meg en tur snart å sjekke korsn bæra e:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar