Familien Bakken

Familien Bakken

lørdag 6. november 2010

han spis:-D

Viste ikke at man kunne bli så lykkeli over at en unge åt igjen:-)
Idag har han spist 2 hele brødskiver og litt grøt:-)
Flinke guttn min:-)
Har vært på jobb idag, og Storm har vist gådt rundt i hele dag og spurt etter mamma;-p
Da jeg kom hjem lå han i senga si, og når han hørte meg satte han i å vræææææle....maaaammmaaaa.......måtte tilslutt sitte inne på rommet hans i nesten en halv time(på gulvet atme senga) før han sovna.
Akkurat da sto han ikke høyt i kurs nei..:-P
Men sovna gjorde han og sia har han sove:-)
Strømmen har vist gåd noen ganger idag(sikringa) å Storm har vist vært livredd hver gang...
så trur kansje det er derfor han var ekstra vanskeli å legge idag.
Ellers så har jeg jaga gubben ut for å spille kort me noen vi kjenner, mens jeg har sett en skikkeli jentefilm:-)
Herli:-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar