Familien Bakken

Familien Bakken

torsdag 18. august 2011

Barnehagen dag 3.

Da va dag 3 av barnehagen unnagjort:)
Eg å Storm ankom barnehagen klokka 8 idag, og spiste frokost.
Han har allerede lært seg å si Synne ihverfall;)
Så satt eg å så litt på at han lekte me Synne, før eg fant ut at det kansje va påtide å dra hjem:)
Sa hadde til Storm, blei litt småskriking, men va nok ferdi me det me en gang eg va ute av rommet;P
Hadde vist storkosa seg i barnehagen, og til lunsj hadde dem spist fiskekaker, gulrøtter og makaroni(varmlunsj hver torsdag), og han hadde vist syntes at d va veldi godt.
Va flink å sette tallerken sin på plass også, uten at noen sa noe, for han hadde sett at alle de andre hadde gjort det:)
Å så sov han i 3 kvarter:)
Blir nok til å sove ei go stund i barnehagen så mye som han spring rundt der;)
Da eg kom for å hente han klokka halv tre va han nettopp kommet ut, så vi blei væranes å leke ute en halvtimes ti:)
Så etter en halv time så måtte han bæres skrikanes ut fra barnehageområdet;P
Han skulle så vist ikke hjem..han skulle være i barnehagen, så eg trur nok at eg skal vente med å hente han t klokka halv fire i mårra:)
Sovna ikke før klokka halv åtte idag, men blir nok bede etterhvert, ikke like mye klaging som d bruke å være;P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar