Familien Bakken

Familien Bakken

torsdag 26. april 2012

3 mnds kontroll

Hyyyyyyl!!!!

Ja da har Hauk vært på 3 mnds kontroll...
og som de fleste vet innebære dettan 2 vaksiner...
2 sprøyter som settes i hvert sitt lår.
Stakkars lille knøttet våres som svært 
sjeldent har noe ondt i det hele tatt
Hyyyylte fra helsesøstra satte sprøyte nr. 1
til 5-10 min etter at vi va kommet ut av kontoret til helsesøstra...
Han hylte og gråt så høgt, at det va såvidt eg hørte ka helsesøstra sa fornå.
Ellers va han frisk og go,
veide 7620 gr og va blitt 63,5 cm.
400 gr tyngre og 2 cm lengre en det broren
va, da han va 3 mnd :o)
Så det begynne å jevne seg ut :o)
(utbytting av str e ei fin unnskyldning
t å kjøpe nye babyklær<3 )

Det kløøør....!
Ellers driv no Hauk på med å få tenner...
Riv ut suttn og stappe inn handa si..tygge..tygge..tygg..
Heldigvis funke dentinox veldig bra <3
Har også begynt å strekke seg etter lekan som e over
kurven sin :o)
Å snakke en heeel masse :o)

Storm e fortsatt veldig stolt storebror,
så da eg å Hauk va på besøk i barnehagen
her om dagen, så va selvfølgelig det
kjempestas <3
Da satt han på gulvet med Hauk på
fanget, og fortalte alle stolt "at dettan det e
min lillebror Hauk, og det der e mamman min Erle"
Va såvidt de andre fikk røre lillebror først, men da eg fortalte at dem 
måtte få hilse på han dem å, så va det no greit <3
Alle ungan synes det va sååå spennanes med
en baby på besøk,
og flere av jentn kunne fortelle
at de, de skulle kjøpe seg en sånn baby ;o)
Morsom dissan ungan ;o)

Bygginga av huset går kjempebra, 
og no har dem fått opp skjellettet inne også,
 eller mesteparten, så man ser jo kor alt blir :o)
Kjempegøy !! :o)
Men blir ikke mer bygging før på onsdag t uka,
for da får dem sperrene til huset :o)
Kommer bilde i den andre bloggen ila uka :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar