Familien Bakken

Familien Bakken

onsdag 19. august 2009

Da var vi alle mann alle;-p

Alle mann alle;-p
Se så stor Storm er blitt..Det er på barna man ser at tiden bare flyr avgårde:-p
Det er jo blitt høst her nå, så nå må Storm bruke "skjerf" og varme klær:-)
Litt koseli med høst synes nå jeg:-)

Hadde rett i det da jeg skrev at Mons ble til å komme tilbake dagen etter Lillegutt:-)
Her ligger de begge to å koser seg i gjestesenga:-)
Etter først å ha kosa både meg, Øyvind og Storm ned:-)
Tror de har savnet oss..for de har nesten ikke vært ute siden de kom hjem:-p
Tror de har funnet ut hvordan de åpner vinduet på datarommet..for det står åpent på mystisk vis nesten hver morgen:-p
På mandagen var vi på Treffpunkt..et møtested for de med barn..først å fremst forsvaret, men lokale er like velkommen:-)
Her har vi et fint bilde av min kollega Anette, som fikk Adele 5 dager etter meg:-)
Storm bare elsket å være der..var jo masse andre små barn der å lekte, å det elsker han:-)
Satt å snudde seg etter alle hele tiden..fikk nesten hodet ut av ledd:-p
Etter at vi hadde vært der dro vi på besøk til Bestemor og Bestefar:-)
Badet og overnattet der, for vannet vi har hjemme er ikke så bra, så jeg ville helst ikke badet Storm i det...
Håper deet går i orden snart..Øyvind Driver på å fikser:-)
Hva skulle jeg ha gjort uten ham:-)
Dagen etter la jeg Storm i stua, å da jeg kom tilbake etter 2 min. så hadde han snudd seg over på magen:-)
Ble litt stolt da:-)
Flinke gutten våres:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar