Familien Bakken

Familien Bakken

fredag 8. januar 2010

Konkurranse

E ei stund sia eg har skreve på sia no..men det har skjedd så mye i det siste at eg rett og slett ikke har hatt ti...Storm e i tillegg syk for tia(Kraftig forkjøla med slimhoste)stakkars liten, men legen sa det va virus så da kan man ikke gjøre nå med det...men fikk no slimoppløsende hostesaft:-)
Kommer mer etterhvert:-)
Bleieboden konkurranse:-)
E en konkurranse på yndlingsbutikken min no, der man ska skrive litt om den å så kan man vinne noen megaskjønne tøybleia..så ska no prøve meg ihvertfall;-)
Bleieboden.no e den beste nettbutikken eg har vært borti, superrask og herlig service, og de herligste vara..ikke bare tøybleia(har kjøpt nesten alle tøybleian t poden der)
Men også diverse andre ting som stellekrema, handuker, Sjampoo, lypsyler og fuktigetskremer.
Masse spennanes..værd en sjekk;-)

ønske meg kokeboka dæm har der...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar