Familien Bakken

Familien Bakken

søndag 31. oktober 2010

Vintern er her ;-D

Da va d ei stund sia eg har skreve no...men her kjem d no noen ord;-P
Storm har no vært syk den siste uka...no e vi no hos ho "bæstemor", Øyvind e å skrur på den kommende nye bilen sin( vet at d e en mitsjubitshi ett eller anna...rød pickup)
driv vist på å ska fikse girkassa såvidt eg har forstått;-P
Mens eg sitt på pcen.

Storm ligg å søv i sofaen atme meg..stakkars liten, hoste hele tia, så verken han eller vi søv godt på natta..men han blir forhåpentligvis frisk snart:-)
Han va sterkt savna hos dagmammaen, og trur han savna å være der også:-)

Han har jo bestekompisn sin der, Magnus hete han, og e ca 14 daga eldre enn Storm.
Ho Vigdis har jo fått 2 unga t å passe, han Ola og ei søt pia som eg ikke huske ka heite.
Begge e vel født på seinåret samme år som Storm og Magnus.
Dem va no bra skjønn begge 2:-)
Så no e dem 4 stk. hos dagmammaen:-)
Men sia alle har vært syk fra eller til den siste uka, så har ho ikke fått passa alle 4 samtidig en hel dag enda.

Her e d no full vinter, synes d e sååå koseli, mye bedre en den mørke seinhøstn der man ikke ser nå for d e så mørkt...
Elske vintern;-D
Å folkens snart e d jul:-)
Må sette meg ned å skrive julegaveliste:-)
Blir nok ikke de store gavan i år iogme at vi mest sansynligvis kommer t å kjøpe oss nytt kjøkken iløpet av 14 daga:-)
kjempefint nettoline nice (vanilje) kjøkken, med ovn, mikro, ventilator, ovnstopp, vask, blandebatteri og spotter til 56600kr. ikke verst om du spør meg:-)
altså ett komplett kjøkken:-)
Snakkes;-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar