Familien Bakken

Familien Bakken

tirsdag 29. mai 2012

SNØ......

Ja du leste rikti!!!
Det snør, og har no snød så å si i ett i 2 daga no.....
bare ett lite opphold me sol sånn innimellom :op
Ja som dåkk ser på bildan så e d ingen løgn...uheldigvis...

Her på veien til huset på Moan.
Dettan e E6 folkens....

Og her e nyhuset våres <3

Men e heldigvis meldt sommar fra neste uke av :)
Men da e eg (Erle) og Hauk på
Kreta, rettere sagt Agia marina.
Dettan blir veldig spennanes da eg aldri 
har vært lenger en til Danmark.
Heldigvis så ska vi være sammen med mamsen og papsen min,
som har vært der 2 ganga før <3
Og eg har verdens snilleste gubbe som lar meg å
Hauk få dra dit, mens han å Storm e igjen
hjemme<3<3<3<3
Men blir nok en tur t gran canaria i pappapermen
for oss alle sammen <3<3
Før det fortjene vi <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar