Familien Bakken

Familien Bakken

onsdag 26. september 2012

Besøk fra skogen..

Ja det har vi hatt idag :)
Ett kjempesøtt lite ekorn har vært å hamstra solsikkefrø fra varandaen våres ;)
I heeele dag :)
Både Storm og Hauk syntes at det va kjempemorsomt å se på.

Stakkars Hauk e blitt forkjøla, og har begynt å hoste...stakkars litn..
Men her e no en litn filmsnutt fra før han blei forkjøla


Kryping..
 Krabbe fortere en lynet, og e fornøyd med et..broren e ikke like fornøyd og "kjæfte " på han kvær gang han tar lekan han leke med ;)

Tittei...
 Begynne å lære seg å sitte også :)

Kjole
 Har kjøpt meg dennan kjoln fra nettstedet det store under(detstoreunder.no)
Kosta meg berre 400 kr inkl frakt
Ska bruke den i bryllupet eg skal i i slutten av desember
der eg skal være forlover :)
Blir kjempegøy :)

Soool...
 Ellers så har no vi hatt litt sol og pent vær, da må man nestn ta seg en tur ut :)
Her e Kirkeparken tidlig på mårran :)


Snø...
Og her ser vi at snøen i fjellan nærme seg med store stormskritt.
Her et fint bilde av Istindan.

Ellers så e no eg å ongan aleina dennan uka, da gubben e på jakt i Trysil,
og idag hadde han faktisk skutt sin første elg(okse)
Litt stolt ja :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar