Familien Bakken

Familien Bakken

lørdag 23. mars 2013

Påskeferie :)

Ja eg må berre unnskylde at eg ikke har fått skreve nå særlig her, men vi har altså ikke nett her vi bor no...:p
Sånn går det når det ikke kommer igjennom når eg mase om dem ikke har lagt telefonkabel inn til huset...før det gjorde eg nemlig i sommer.
ja..ja..når våren kommer så får vi fiksa det :)

No e det PÅSKEFERIE !!!!
Å no befinn vi oss på hytta i Lavangen og kose oss sammen med bestemor, bestefar, Tuva og Ragnar :)
Fin start på påska det :)
Så ska eg å Øyvind til Tromsø på tirsdag på litt shopping, mens verdens snilleste onkel Torgeir og Tante Milla passe ongan, det blir godt :)
Ellers så har vi ikke andre plana en at eg ska på jobb på fredag og har bakvakt på lørdag :)
Blir no litt kos det å :)
Så vi får se om det blir nå polarbadet, eller polar zoo eller nå sånnt ;)

GO PÅSKE folkens :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar