Familien Bakken

Familien Bakken
Viser innlegg med etiketten film. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten film. Vis alle innlegg

lørdag 7. november 2009

Babysvømming;-)

Da har vi vært på babysvømming på Polarbadet:-)
Her er noen filmsnutter:-) Mammaen kunne ikke være med i bassenget denne gangen;-p

torsdag 29. oktober 2009

Lykkelie Storm:-)

En lykkeli Storm som vise fram alle de 3 tennern sine:-)
E nok flere påvei for sove det vil vi ikke for tia:-p

Storm sitt forsøk på å spise selv:-)
Blåbærgrøt;-)
Her leker vi borte bø:-) Kjempearti;-)