Familien Bakken

Familien Bakken

mandag 7. september 2009

EC/tidlig "pottetrening"

EC/tidlig pottetrening. eller kansje tilvenning:-p

Har begynt med pottetilvenning på Storm:-)
Går egentlig veldig bra:-)Setter han på potte når jeg skifter bleie på han, å da tisser han som regel litt:-) Å nettop,klokka halv syv på mårran,så hørte jeg han var våken og lå og fjerta..da bar det inn på badet og på potte:-) Fikk rett..tok et min å så kom bæsjen..flinke gutten våres:-)
Må bare "gidde" å springe med han på potta når han begynner å presse eller blir stille og konsentrert:-p

Ellers så hadde han nok godt av å være hos bestemor og bestefar fra fredag til lørdag:-) Hadde vist storkosa seg, og på fredagen før jeg dro, så ønte han seg faktisk fremover 2 cm:-)
Er fremover, å bedre enn ingenting, snart skyter han vel fart;-p

Har litt urolige kvelder for tiden, for Storm driver på å få enda en tann:-)
Men vi overlever alle sammen;-)

Har bestillt endel tøybleier som jeg gleder meg til å få..så blir tøybleiesamlinga komplett å vi kan prøve det ut på en 100 prosent basis:-)

1 kommentar:

  1. Koselig blogg du har!
    Følger deg jeg, artig å lese bloggen til andre tb-brukere.

    ~Linn

    SvarSlett