Familien Bakken

Familien Bakken

fredag 4. september 2009

Tromsø:-)


Uka som har vært.


sist helg var det Bardumartna, så da var jeg og Elisabeth der med Storm og kosa oss..kjøpte honning fra Senja å litt sånt:-)
kjempegodt:-)
Storm bare kjeik storøyd rundt på alle folkene:-)



på lørdagen plukket vi blåbær sammen med bestemor, bestefar og brage.



På søndagen dro jeg, Elisabeth og Storm til Tromsø:-)
Elisabeth bor der så overnattet hos ho..var kjempekoselig hybelleilighet.
Var i byen på mandagen å skravla med en del folk, som kom på pannekaker og is på kvelden:-)
På tirsdagen bare slappa vi av, og så var jeg en tur innom Irene før vi kjørte hjem igjen..tok ca 2 timer og et kvarter..stolt av meg sjøl:-)

På onsdagen hadde Storm kontroll, var 9,2 kg å 68 cm:-) Begynne å bli stor gutt:-) Var frisk som en fisk ellers..men trur han begynner å bli litt forkjøla no..litt tett nese å sånn...
Jeg og Øyvind skal en tur ut idag..så da har bestefar og bestemor sagt seg villig til å passe:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar