Familien Bakken

Familien Bakken

torsdag 4. september 2014

Rydding..

Rydding ja...

Storm har jo vært syk denna uka, 
så tirsdagen gikk med på at han og broren krangla..
(fikk ikke rydda nå særlig, men vaska litt klær)
onsdagen var vi på besøk hos Bestemora en tur mens
Hauk va i barnehagen og kosa seg.
(fikk vaska mere klær )
Virka som han var myye bedre, 
og forberedte han om at i mårra så skal du i barnehagen.
Meeeen....ei heil natt med hosting og feber senere
så vart det bare lillebror som blei sendt i barnehagen.
Skal ærlig talt innrømme at eg haaate å rydde...
e som den berømte dørstokkmila, 
for når jeg først får satt igang så er det jo egentlig'
litt gøy og kos ;)
Så idag kom jeg meg litt over dørstokkmila, 
og har fått leita fram vaskerommet som
hadde gjemt seg bak hybelkaniner store som hus
(agressiv sort også)
reine klær og skitne klær.
Fant tilogmed verktøy ol.
men er ikke uvanlig å finne det litt sånn alle andreplasser 
en der det skal være ;)
Ikke bare jeg som misliker og rydde :p

Hyttetur

Ja til helga har eg bestilt hytte på Bjørnefjell,
10 min fra svenskegrensa.
Så da tar vi med oss onga og bikkje og drar
til fjells, blir kos.
Har vi flaks blir det litt bær på meg
og fisk på Øyvind.
Må jo ta en litn tur over grensa også ;)
Håpe på opphold ihvertfall.

Skogstjernstua.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar