Familien Bakken

Familien Bakken

tirsdag 2. september 2014

Sykdom og pakker...

Sykdom og pakker :)

Ja da va det Storm sin tur med feber og hoste, "desverre" har han fortsatt mye energi :p
Så hopper og spretter rundt sammen med lillebroren (som var syk forrige uke sammen med sin mamma )
Men har vært litt slappere nå utpå dagen <3 div="">


Far i huset er på HV-øvelse denne uka, så da er det Mor sjøl som er hjemme med barna ;)
Vi tok oss en litn tur på butikken og kjøpte litt smoothie, film (byggmester Bob og Gråtass) ol. 
og hentet en pakke :)

Pakker

ja, og da vi kom oss hjem så var det jo ankommet en annen pakke i postkassa :D
Ongan heiv seg over pakkan og fant ut at de inneholdt ett stk 2XU elite treningstights og ei Doctor Who ? t-skjorta til ho mor sjøl ;)
 Trenings tightsen såg liten ut, men da jeg prøvde den på satt den som støpt,
 gleder meg til å prøve den til helga :)


Doctor Who ?

Ja må innrømme det, både eg og gubben er vaskekte whovians ;)
Bare elsker Dr. Who ?
Og da jeg kom over denne fine t-skjorta så måtte eg bare bestille :D
Bestilte i XL slik at den passer oss begge ;)

Count the shadows !!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar